Wymiana / zwroty

Wymiana:

Pamiętaj, że w fasoni.pl zawsze możesz wymienić nieużywany produkt na inny rozmiar, kolor a nawet na zupełnie inny model. Nawet w innej cenie niż towar który zamówiłaś.

Jeśli będziesz chciała wymienić otrzymany produkt na inny rozmiar lub kolor, możesz zrobić to w bardzo prosty sposób przez 30 dni od otrzymania przesyłki z zakupem. Wystarczy zadzwonić na naszą infolinię pod numer 22-22-87-099, czynną od poniedziałku do piątku (w dni robocze) od 9 do 17 i ustalić jaki produkt mamy dla Ciebie zarezerwować na wymianę. Produkt na wymianę odsyłasz do nas na swój koszt, a produkt wymieniony odsyłamy do Ciebie całkowicie za darmo (na nasz koszt). Procedura wymiany dostępna jest dla zamówień z dostawą na terenie Polski.

Rezerwacja towaru na wymianę jest na 10 dni. Po tym czasie wymiana nadal jest możliwa, ale nie gwarantujemy już dostępności rzeczy.

Formularz wymiany do pobrania tutaj: Wersja PDF 

 

Jeżeli bardzo zależy Ci na czasie (wymiana może potrwać ok 5-10 dni - jest to czas od wysłania towaru na wymianę do nas do otrzymania przez Ciebie towaru wymienionego) to polecamy skorzystać z procedury zwrotu i dokonanie ponownego zakupu. W takim przypadku możesz zamówić nową rzecz nawet w dniu otrzymania pierwszej. Pamiętaj, że zwrot towaru i zamówienie kolejnej rzeczy są zdarzeniami od siebie niezależnymi, czyli nowe zamówienie należy normalnie opłacić, a za zwrócony towar oddamy Ci pieniądze we wskazany przez Ciebie sposób. Jeśli chodzi o koszty, to są one takie same jak w przypadku wymiany, gdyż oddajemy pieniądze za zwrócony towar i przesyłkę w najtańszej formie, zgodnie z zapisami ustawy konsumenckiej. Wszystko jest dokładnie opisane poniżej.

 

Uproszczona procedura zwrotu towaru.

Boisz się, że zamówiony towar nie będzie na Ciebie pasował? Albo, że po otrzymaniu przesyłki się rozmyślisz? Robiąc zakupy w fasoni.pl możesz zastanawiać się aż 30 dni! Przeczytaj o naszej uproszczonej procedurze zwrotu i zamawiaj spokojnie.

W Fasoni.pl oferujemy uproszczoną procedurę zwrotu towarów. Przez 30 dni od otrzymania przesyłki masz prawo do zwrotu zakupionych towarów. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu swoimi danymi i wysłać zwracany towar na adres podany na protokole. Nie musisz dodatkowo informować nas o chęci zwrotu towaru - wystarczy, że odeślesz go do nas na własny koszt, a my zwrócimy pieniądze w ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki. Zwracamy całą wpłaconą przez klienta kwotę, łącznie z kosztami przesyłki do klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły oferowany sposób doręczenia danej rzeczy). W przypadku zwrotu części zamówienia należy się proporcjonalny zwrot kosztów dostawy.

Formularz zwrotu do pobrania tutaj: Wersja PDF 

 

Opisana powyżej uproszczona procedura w żaden sposób nie umniejsza ani nie wyklucza ustawowej możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Zgodnie z Ustawą, kupujący ma 14 dni od otrzymania towaru na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Szczegółowo opisujemy to na tej stronie.

Sprzedający zobowiązuje się zwrócić pieniądze niezwłocznie, a w każdym wypadku nie później niż w przeciągu 14 dni od rozwiązania umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania przedmiotu lub do czasu otrzymania dowodu jej nadania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Zwracamy całą wpłaconą przez klienta kwotę, łącznie z kosztami przesyłki do klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły oferowany sposób doręczenia danej rzeczy). W przypadku zwrotu części zamówienia należy się proporcjonalny zwrot kosztów dostawy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Państwo zgodziliście się lub poprosiliście o zwrot w innej formie. W każdym z tych przypadków, nie poniesiecie Państwo żadnych dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem zapłaty.

Bardzo prosimy nie niszczyć opakowania wysyłając do nas towar do zwrotu. Pakując przesyłkę prosimy nie przyklejać do pudełka żadnej taśmy klejącej, znaczków pocztowych itp. Pudełko prosimy najpierw zabezpieczyć papierem lub folią. Zwracany towar będziemy chcieli wystawić ponownie do sprzedaży, dlatego prosimy o odesłanie towaru w takim stanie, w jakim chcieliby Państwo sami otrzymać zakupione przedmioty.

Koszt zwrotu rzeczy: dokonując zwrotu kupujący ponosi tylko koszt odesłania towaru i ewentualnie dodatkowe koszty wynikłe z wyboru formy dostawy innej niż zwykły najtańszy sposób dostawy.

Prosimy pamiętać, że zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce, kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Bardzo prosimy nie wysyłać do nas przesyłek pobraniowych. Nie mamy technicznie możliwości odebrania takiej przesyłki.

Otrzymasz powiadomienia o nowościach i ekskluzywnych promocjach tylko dla subskrybentów.

Strona korzysta z plików cookie oraz personalizacji w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Pliki mogą być przekazywane również podmiotom zewnętrznym, np Criteo Gmbh. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Pozostając na stronie wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji za pomocą plików cookie.
Close
pixel