Czas realizacji zamówienia

Jednym z priorytetów w naszej działalności jest jak najszybsza obsługa składanych przez Państwa zamówień. Staramy się wysyłać towar najszybciej jak to możliwe.

 

Zakupy sfinalizowane do godziny 13 w dzień roboczy staramy się nadawać tego samego dnia. Zakupy zrealizowane po tych godzinach zwykle nadawane są następnego dnia roboczego. Jako sfinalizowane rozumiemy zamówienia, za które wpłynęła wpłata bądź otrzymaliśmy informację o wysyłce za pobraniem, a w przypadku paczkomatów konieczne jest dodatkowo podanie numeru telefonu komórkowego. Bez tego niestety nie będziemy mogli wysłać przesyłki.

 

Pamiętaj, że podane godziny są orientacyjne. Kurierzy potrafią przyjechać do nas trochę wcześniej lub trochę później po odbiór przesyłek. Jeśli będziesz w sytuacji, że koniecznie będziesz musiała/musiał wiedzieć, czy damy radę nadać paczkę jeszcze w dniu zakupu, najlepiej przed dokonaniem zakupu zadzwoń na naszą infolinię. Nasi pracownicy poinformują Cię, czy jest szansa na wysyłkę danego dnia.

 

Z drugiej strony, gdyby zdarzyło się, że będziesz chciała/chciał opóźnić dostawę, postaraj się powiadomić nas o tym niezwłocznie po złożeniu zamówienia, najlepiej i telefonicznie, podając konkretną datę kiedy mamy nadać paczkę. Pamiętaj, że po nadaniu przesyłki nie możemy już jej zawrócić.

Otrzymasz powiadomienia o nowościach i ekskluzywnych promocjach tylko dla subskrybentów.

pixel